חדשות ועדכונים

מקסימום תוצאות ללא מאמץ: הכירו את השואב שוטף של Shark

השואב האלחוטי שגם שוטף, גם שואב, וגם מנקה את עצמו הגיע לארץ!

מקסימום תוצאות וללא מאמץ: הכירו את השואב שוטף של Shark - בסט דיל שופ

בתקופה האחרונה שמתי לב שאני לא מסוגל לשבת כשיש לכלוך על הרצפה בבית. אני לא יודע אם זה הסטרס שמשפיע, אבל לפני כשבוע חיפשתי בטיקטוק איך למנוע נשירת שיער מרוב שנמאס לי מלטאטא, ואז, לשטוף את הבית!

זו מטלה מורכבת שדורשת שימוש במלא כלים — מטאטא, יעה, מגב, סמרטוט ודלי — פעולה פיזית שמצריכה מלא אנרגיה. וזה לא נגמר פה: אנחנו גם צריכים לתחזק מראה מבריק ונקי של הרצפה! זה גם כולל את הכתמים החדשים שיש שמצטברים כמה דקות אחרי השטיפה.

תארו לעצמכם, אני בן 27 ואני מתחיל להתלהב משואבי אבק, אבל הנה אנחנו פה. השואב שוטף הזה חובה לכל בית במיוחד אם אתם מתעצלים כמוני, אבל עדיין רוצים לשמור על נקיון וריח של בית מלון. זה מכשיר חשמלי אחד שישנה את כל הדרך שבה ניקיתם את הבית עד היום.

3 פעולות במכשיר אחד

השואב-השוטף ”הכריש בנוחות“ מייתר את כל שאר כלי השטיפה, ומותיר את כל פעולות ניקיון הרצפה למכשיר אחד אלחוטי שגם שוטף, גם שואב, וגם מנקה את עצמו. הוא מיועד לניקוי עמוק של מגוון סוגי משטחים, מגיע עם מברשת אנטי מיקרוביאלית, ונוזל ניקוי חדשני בטכנולוגיית Anti Odour להסרת ריחות רעים ורענון כל סוגי המשטחים.

הכירו את השואב שוטף שארק 3 ב-1 HydroVac Cordless Pro XL מחברת Shark, מותג שואבי האבק שנמצא במקום הראשון בארה”ב לשנת 2022.

שואב שוטף אלחוטי 3 ב-1 Hydro Vac דגם WD213 יבואן רשמי שריג אלקטריק

כריש בנוחות? בואו נבדוק

המוטו של חברת Shark הוא “כריש בנוחות”, כך שהמוצרים שלהם מייצגים מגוון של פיצ’רים שנוצרו בכדי לתמוך בו, וביעילות פעולות ניקיון הבית כדי להפוך את החוויה לנוחה ומהנה יותר.

כל מה שעליכם לעשות הוא למלא מים ואת נוזל הניקוי וזהו, באמת זה הכל.

תוכלו לשאוב שאיבה עוצמתית במיוחד על כל סוגי המשטחים: רצפות, שיש, פרקט וכמובן, גם ניקוי יסודי של שטיחים. השואב מיועד לניקיון יומיומי של כל סוגי הלכלוך כתמים, נוזלים, לכלוך ופסולת. וכל זה בייבוש מהיר במיוחד!

תאורת הלדים הנוחה הממוקמת בשואב תעזור לכם להאיר את כל אזורי השאיבה, לרבות אזורים מוסתרים או חשוכים במיוחד שלרוב קשה לנקות בהם. לבסוף, כאשר אתם מחזירים את השואב לבסיס הטעינה האוטומטי והנוח שלו, הוא יבצע פעולת ניקוי עצמי, כולל שטיפה יסודית של המברשת ושל כל מערכות הניקיון הפנימי, תוך כמה דקות בודדות.

המסך החכם של השואב מאפשר לכם שליטה מלאה בכל תהליך השטיפה. תוכלו לבדוק כמה סוללה עוד נותרה לכם להמשך תהליך הניקוי, מהי עוצמת השאיבה שאתם מעוניינים להשתמש בה, וגם להגדיר מהו סוג המשטח שאותו אתם מנקים כרגע כדי לייעל את פעולת הניקיון באופן מירבי.

חוות דעת על השואב שוטף: מלחמת השואבים מכריזה עליו כמנצח

בכל אחד מהפרמטרים שנבחנו בסרטון, לפי הכרזת היוטיובר, מצטיין השואב HydroVac. הוא מכתיר אותו בתור אחד מהשואבים הטובים ביותר בהם יצא לו להשתמש. הוא מספר כי המוצר קל ונוח, מצריך כמות קטנה יותר של מים לכל ניקוי, עוצמתי מאד, עם מברשת מהירה וראש מברשת בעל סיבוב נוח שחודר בקלות לפינות קטנות, ואף מכריז כי מערכת הניקוי העצמי של השואב הייתה מצוינת והצריכה ממנו דורשת ממש מעט תחזוקה נוספת.

מה מגיע בקופסא?

  1. מברשת אנטי-מיקרוביאלית

    אשר החומר הייחודי ממנו היא עשויה מונע מריחות וחיידקים להתפתח על גבי המברשת. המברשת מיועדת לניקיון יומיומי של כל סוגי הלכלוך, לרבות שאיבת פסולת, הסרת כתמים, שאיבת נוזלים ועוד.

  2. 2 מכלי ניקוי

    המכשיר מגיע מצויד עם שני מכלי נוזלים נפרדים, מיכל אחד שהוא מיכל הניקוי XL, שמכיל כמות של 500 מ”ל של מים נקיים, ומיכל נוסף שנועד להכיל את המים המלוכלכים והוא בנפח של 360 מ”ל.

    קיומם של שני המכלים מבטיח כי אתם תמיד שוטפים את הרצפה אך ורק עם מים נקיים שמכילים את נוזל הניקוי הייחודי, ולא קורה מצב שאתם מחזירים לרצפה מים מלוכלכים שכבר השתמשתם. בכל שלב בתהליך הניקיון, כאשר מיכל המים המלוכלכים מתמלא, תוכלו לפרק ולרוקן אותו בקלות רבה, ולהחזיר אותו להמשך תהליך השטיפה, וכמובן למלא עוד מים נקיים ונוזל ניקוי.

  3. בסיס טעינה

    עם מערכת מתקדמת לניקוי עצמי לאחר כל ניקוי, פשוט מניחים את השואב בבסיס הטעינה שלו והוא ינקה את עצמו. המברשת וכל מערכת הניקיון הפנימית ישטפו היטב תוך דקות אחדות ויהיו מוכנים לשימוש הבא.

  4. נוזל ניקוי בטכנולוגיית Anti Odour

    להסרת ריחות רעים ורענון כל סוגי המשטחים לבית נקי בריח אביבי מרענן. מכיל 355 מ״ל.

שרות ואחריות יבואן רשמי

למוצר שנתיים אחריות, כאשר החלוקה היא שנה של אחריות מלאה ושנה נוספת באחריות מוגבלת בכפוף לתנאי היבואן הרשמי, שריג אלקטריק. ניתן לרכוש את המוצר כאן, ונשמח לענות לכל שאלה או בקשה בנוגע למכשיר ולסייע בהפעלת האחריות המורחבת.

אז בפעם הבאה שתשפך קערת קורנפלקס עם חלב על הרצפה, כשהכלב יהיה בעונת הנשירה, או כשיכנס מישהו הביתה עם נעל מלוכלכת, פשוט שולפים את השואב ותוך כמה דקות הרצפה מבריקה ומריחה מעולה!

Coupon Image
קנו שואב שוטף אלחוטי שארק + משלוח חינם עד הבית לכל הארץ + אחריות מורחבת מוגבלת מהיבואן הרשמי

קבלו עדכונים מבאו. הרשמו ממש כאן.

על שליחת טופס זה אני מסכים לתקנון ולמדיניות הפרטיות של אתר בסט דיל שופ ועל קבלת תוכן פרסומי עד לביטול.