מדיניות ביטולים, משלוחים והחזרות
מדיניות ביטולים, משלוחים והחזרות למשתמש/ת באתר ״באו ביי דילן״
תאריך עדכון אחרון: 04.02.2024
ביטול עסקה
- הודעה על ביטול עסקה מכל סיבה שהיא תהיה באמצעות טופס פנייה ממוחשב, שיחת טלפון עם מוקד השירות, הודעה בכתב בצ׳אט או במייל.
- זכות ביטול עסקה מכוח החוק חלה עד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מסמך הגילוי לפיה מאוחר מבין השניים.
- דמי ביטול עסקה יהיו בכפוף לחוק הגנת הצרכן וייגבו בעת ביטול שלא עקב פגם אואי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי ומפרט המוצר.
- דמי הביטול יהיו בערך של 5% או 100 ש”ח הנמוך מבניהם.
- חובת החזרת המוצר למחסני החברה / הספק היא על הצרכן.
- ביטול עסקה שלא עקב פגם (אלא אי התאמה וכו׳) – החזרת המוצר תעשה על חשבון הצרכן.
- בעת ביטול עסקה עקב פגם בלבד – החזרת המוצר תעשה על חשבון החברה.
- בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה – לא ייגבו דמי ביטול.
- בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה – ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך.
- המוצר יוחזר באריזתו המקורית כאשר לא חל בו שום שימוש; שכולל ולא מוגבל לקריעתה אריזה, והמוצר ללא סימני שימוש כגון סריטות או שבר וכו’
- לא ניתן לבטל את העסקאות הבאות: מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן.
- זיכוי כספי – החזר כספי יוחזר באמצעות אמצעי התשלום ששילם הלקוח תוך 14 ימי עסקים מיום החזרת המוצר בפועל.
- עסקה בטלה חד צדדית מצד מפעילי האתר, תוך שבועיים מיום קבלת הזמנה במסד הנתונים או ולאחר שנוסו שלושה ניסיונות יצירת קשר מול הלקוח באמצעות שניים מאמצעי התקשורת הבאים: דוא”ל, טלפון ונייד,
- ניתן תמיד להיעזר ב”תיק הלקוח” בפרטי הזמנה יצוין סטטוס הזמנה, כולל סטטוס הושארה הודעה, לאחר ניסיון אימות פרטים.
- מפעילי האתר בוחרים על פי שיקול דעתם, במכירות רגילות, פומביות וקבוצתיותלאמת פרטים מול חלק מהלקוחות, לכן הזמנה תקפה גם ללא אישור טלפוני מצד הצרכן.
- אתר המכירות באו ביי דילן שומרים לעצמם את הזכות למנוע, באופן זמני או לצמיתות, השתתפותם של מציעים הצעות ו/או מבצעים הזמנות במידה והחברה סבורה.
- לפי שיקול דעתה הבלעדי, כי מציעים אלו עלולים למכור מוצרים או שירותים שרכשו במכרז/ים , או במכירות השונות מצדדים שלישיים או לסחור בהם, וזאת מבלי לנמקה חלטתם או להודיע על כך מראש. לחברה שמורה גם הזכות לבטל, לפי שיקול דעתה הבלעדי, כל זכייה או עסקה של מציע כאמור לעיל.
דמי משלוח
- יגבו במעמד החיוב, כתוספת למחיר המוצר.
- תוצר סופי של מספר פרמטרים, ואינו קבוע או מחייב. (מחיר דמי משלוח של מוצרמסוים עשוי להיות גבוה / נמוך ממחיר דמי המשלוח של מוצר אחר זהה לו). המחירים המפורסמים, תקפים ונכונים לגבולות מדינת ישראל, וגבולות הקו הירוק בלבד, וכוללים מע”מ.
- מחירי המשלוחים לא כוללים תוספות מיוחדות.
- תוספות עבור משלוח ייגבו על ידי חברות ההובלה בעת ההובלה ואינן קשורות לעסקה.
- במקרים בהם לא ניתן לספק מוצר ליישוב מסוים או תידרש תוספת תשלום עבור רכב ממוגן או רכב מיוחד, האתר מתחייב להודיע ללקוח טרם ביצוע העסקה.
- קיימים מוצרים, אשר מטעמי ביטוח, משקל, חשש לשבירתם כאשר מתבצע איסוף עצמי.
- יידרש הלקוח לחתום שלאחר שקיבל מוצר ובדק תקינותו ושלמותו, הוא אחראי להובלתו ויישא בכל נזק שהוא שייגרם למוצר כתוצאה מהובלה לא תקינה, הפלת המוצר, שבר, זעזוע, וכו’.
- באו ביי דילן אחראית בנושא הובלות רק כאשר ההובלה שולמה / נרכשה כחלק מהעסקה.
- נציין כי בעת איסוף מוצר עצמאית חובת המזמין והמשלם להגיע אל המחסן בצרוף תעודה מזהה (תעודת זהות / דרכון / רשיון נהיגה / חוגר), וזאת לאחר תיאום מלאמול מח’ שירות לקוחות וקבלת מס’ משלוח.
- דמי משלוח מתומחרים לפי מחירון, או על פי מחיר דמי המשלוח שצוינו במכירה.
- מצורפים להלן דמי משלוח למוצרים עד 20 ק”ג לפי סוג משלוח / חברת שליחיות.
- איסוף עצמי (0-2 ימי עסקים) – ₪0
- משלוח עד הבית | עד 5 ימי עסקים – או – התאריך שצויין בדף הקניה כולל מע”מ לכל הארץ, מלבד אילת והערבה – ₪25
- דמי משלוח (משלוח עד הבית דרך תפוז שליחויות בלבד) למוצרים מגודל 0.80 × 1.20 ו/או ממשקל 20 ק”ג עד 360 ק”ג (לא כולל פריקה ידנית) כולל מע”מ לכל הארץ, מלבד אילת והערבה – ₪250
- ייתכן שלחלק מהמוצרים באתר תאריך לתיאום המשלוח שונה ו/או ארוך יותר. במצב זה, זמן האספקה מופיע בשיטות המשלוח בעמוד הקניה.
איסוף עצמי
- אחריות הצרכן לכל פעולה שתעשה בחשבונו.
- במקרה בו מסר הצרכן הודעה לאתר על שימוש לרעה שנעשה בחשבונו, החל מרגע ההודעה כל פעולה שתעשה בחשבונו לא תחייבו.
- באו ביי דילן ו/או נציגים מטעמם לא יהיו אחראים לאיחורים באספקת המוצרים ו/או השירותים הנובעים מנסיבות שאינן בשליטתם, בינהן תקלות במערכת התקשורת, הטלפון או המחשוב, אירועים של כוח עליון, שביתות, עיצומים, נזקי טבע, מצבי חירום במשק, מלחמה וכו’.
- בנסיבות אלה שצוינו או אחרות שלא מטעמי באו ביי דילן – במקרה זה תיידע החברה את הצרכן ותאפשר לו לבחור בין המתנה למוצר או ביטול העסקה וקבלת כספו חזרה.
- כמו כן, נציין כי אין אנו מתחייבים לאספקת המוצרים למתגוררים בישובים אשר קיימת בעיית גישה אליהם מטעמים ביטחוניים. במקרה זה ניתן לתאם נקודת מפגש קרובה למקום מגורים (על הובלה לנקודת מפגש חלה עלות הובלה רגילה).
- אספקה במועד מאוחר מהמועד שצוין – לקוחות יוכלו לאחסן מוצרים במחסננו. אם לקוח יבקש אחסון מוצר ואספקת המוצר במועד מסוים, ימי העסקים יחלו מהתאריך המבוקש ולא מתאריך ההזמנה המקורי.
- מהותו של השירות היא התייחסות מיידית להזמנתכם (במידה והמוצר זמין במלאי) בעת קבלתה במסירת הנתונים, והוצאתה למשלוח ביום (או עד 5 ימי עסקים) בט הוזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי. במידה והמוצר אינו זמין לאיסוף, נודיע ללקוח על השלמת ההזמנה תוך 5 ימי עסקים.
- באו ביי דילן רשאים בכל עת להפסיק את השירות, והוא ניתן עד גמר המלאי, ואינו מהווה חלק, משפטי או חוזי בעסקה.
- אם ובמידה מסוימת מוצר אזל במלאי, לא יחויב הלקוח בדמי השירות, והמוצר יסופק במסגרת ימי העסקים שצוינו ולא יאוחר מ-14 ימי עסקים.
***