חדשות ועדכונים

מלונדון לישראל, בסטר ופאנצ׳ נחת בארץ

הכירו את מותג העל Buster & Punch — משנים את כל מה שידעתם על תאורה ועיצוב פנים

בסטר ופאנצ׳ נחת בישראל!

הכל התחיל במוסך במזרח לונדון, בבניית אופנועים מותאמים אישית. הקולקציה שלנו בהשראת סצנות האופנה, המוזיקה והתרבותיות של לונדון. שם, בסטר ופאנצ’ משתפת פעולה עם אמני רחוב, בוני אופנועים ומעצבי אופנה כדי להטמיע אופי ייחודי לכל מוצר.

מנורות הלד, מפסקי התאורה, ועד מנורת התליה, אהבתנו לעבודה עם מתכות מוצקות יוקרתיות הובילה אותנו להפוך חפצים פונקציונליים שגרתיים לפרטי בית יוצאי דופן. גלו עולם חדש באתר היבואן הרשמי באו ביי דילן.

נורת ה-LED המעוצבת הראשונה בעולם

נורת הלד Buster Bulb מהווה את השינוי החדשני הראשון בנורת האדיסון המסורתית בתעשייה המוכרת לכולנו, שהופכת אותה לחסכונית באנרגיה ופונקציונלית ביותר. בהשראת נורת האדיסון, ה-Buster Bulb מאופיינת בצורת דמעה המכילה צינור אור העשוי משרף (Resin), היוצר איכות אור חד ונקי ופחות מסנוור.

ניתן להשתמש בנורת הלד של בסטר ופאנצ׳ כשדרוג משמעותי לנורות ליבון הרגילות הודות להברגת הסטנדרט E27. לנורות גוון אור לבן חם 2700K, ואורך חיים של פי 7 מאשר נורות רגילות עם זמן חיי נורה של למעלה מ-30,000 שעות.

בהספק של 5W נורות בסטר ופאנצ׳ צורכות רק 1/20 מהאנרגיה מאשר נורות ליבון רגילות.

“This simple light bulb (although robust with technical innovation packed inside) might finally get everyone to see eco-efficient design in a different light.”

Massimo Buster Minale, founder of Buster + Punch.

נורות בסטר ופאנצ׳ זכו בפרס העיצוב המכובד ™GOOD DESIGN — תוכנית הפרסים לעיצוב המוערכת והוותיקה בעולם, שמאורגנת מדי שנה על ידי מוזיאון האתנהאום של שיקגו לאדריכלות ועיצוב.

איפה היינו בלי ה-Buster Bulb? עדיין היינו מסתכלים על מפלצות הפלסטיק הלבנות והאיומות האלו!

בסטר ופאנצ׳ נחת בישראל — באו ביי דילן היבואן הרשמי בישראל

בסטר ופאנצ׳ נחת בישראל — באו ביי דילן היבואן הרשמי בישראל

פרטים קטנים, השפעה גדולה

כל מוצר בקולקציה מיוצר ממתכות מוצקות מיוחדות. עכשיו השאלה היא איך זה מתחבר לעיצוב חלל עצום ושלם? כולנו מתעלמים מהפרזול של החלל. נכון, יש לנו ניסיון רב בבחירת ריצוף, ריהוט, דלתות וארונות מטבח. אבל מה עם המתגים ופרזול לארונות? אנחנו נוטים להתפשר על המתגים הלבנים מפלסטיק, ובוחרים ידיות לדלתות ואביזרי אמבטיה שאינן מתאימות בגוון או בחומר הגלם אחד לשני. זה מייצר דיסוננס ותחושה שאינה שלמה. לכן, מדובר ברכיב חיוני שמוסיף המון אופי ואיתנות לתחושה הכוללת ולמרחביות של החדר. בהשקת המותג בישראל, החלטנו להציג את הקונספט בשימוש מתכות מוצקות עם מנורות התליה, ובקרוב בדרופ הבא אנחנו נציג את המתגים Toggle Switch וה-Dimmer Switch של בסטר אנד פאנצ׳.

בסטר ופאנצ׳ נחת בישראל — באו ביי דילן היבואן הרשמי בישראל

בסטר ופאנצ׳ נחת בישראל — באו ביי דילן היבואן הרשמי בישראל

קולקציית מנורות התליה Heavy Metal עשויה ממתכות מוצקות וכוללת שני עיצובים ייחודיים: עיצוב ליניארי וצולב, כל אחד מוסיף נופך יוצא דופן של אלגנטיות וסטייל המתאים לכל חלל.

העיצוב הליניארי (Linear Knurl) מציע מראה מלוטש ועכשווי עם קווים נקיים היוצרים אסתטיקה מינימליסטית, והינו מושלם עבור חללי פנים מודרניים. לעומת זאת, הפרופיל הצולב (Cross Knurl) הוא אידיאלי עבור אלה המעוניינים ליצור חלל תעשייתי ואלגנטי המוסיף עומק ועניין.

בסטר ופאנצ׳ נחת בישראל — באו ביי דילן היבואן הרשמי בישראל

בסטר ופאנצ׳ נחת בישראל — באו ביי דילן היבואן הרשמי בישראל

קולקציית התאורה של Buster + Punch היא הצהרה לכל חדר. הקולקציה משלבת פונקציונליות עם אסתטיקה, ויוצרת פתרונות תאורה פרקטיים ויפים כאחד. השימוש במתכות מוצקות מבטיח שהקולקציה תהיה עמידה, בעוד שהעיצובים הייחודיים מוסיפים עומק של תחכום לתפאורה.

בעולם מנורות התלייה, ה-Heavy Metal בשילוב עם נורת Buster Bulb מציג דרמה בכל חלל. ועם מגוון הגימורים לבחירה מהקולקציה, יש לנו את כל המרכיבים החיוניים שאתם צריכים כדי ליצור גוף תאורה מותאם אישית. אחד שמתכתב בצורה הטובה ביותר עם טעמכם והעיצוב הכללי שקיים בחלל. בין אם אתם מחפשים סטייטמנט או פתרון תאורה פונקציונלי, בקולקציית התאורה של Buster + Punch יש משהו שיתאים לכל טעם וסגנון, עם אחריות.

באו ביי דילן היבואן הרשמי של בסטר ופאנצ׳ בישראל

אצלנו שירות זה ערך עליון. לכן, אנו מתחייבים להיות זמינים עבורכם תמיד. עכשיו שבחרתם את התאורה הנכונה, תתחדשו! אחריות לשנה חלה על כל מנורות התליה ולא כוללת את נורות הלד. ניתן לקבל אחריות נוספת מוגבלת לעוד שנה בהפעלת האחריות באתר.

להפעלה מהירה ופשוטה לתעודת האחריות הקליקו על הפעלת האחריות ומלאו את הפרטים ושלחו אלינו!

קבלו עדכונים מבאו. הרשמו ממש כאן.

על שליחת טופס זה אני מסכים לתקנון ולמדיניות הפרטיות של אתר בסט דיל שופ ועל קבלת תוכן פרסומי עד לביטול.