תקנון אחריות — בסטר ופאנצ׳
תנאי אחריות למוצרי Buster & Punch באתר או המשווקים המורשים של ״באו ביי דילן״
תאריך עדכון אחרון: 13.05.2024
אצלנו שירות זה ערך עליון. לכן אנו מתחייבים להיות זמינים עבורכם תמיד. להפעלה מהירה ופשוטה לתעודת האחריות. הקליקו על הפעלת האחריות ומלאו את הפרטים ושלחו אלינו!
תנאים כלליים
- על מנת לקבל אחריות עבור המוצר יש לוודא כי:
- המוצר הותקן ע"י חשמלאי מוסמך.
- המוצר לא ניזוק משימוש שלא לפי הגדרות היצרן או "באו ביי דילן", שבר, קרע, כוח עליון, רשלנות, זדון, שפיכת נוזלים, לחץ בלתי סביר על מעטפת המוצר, חשיפה לטמפרטורה בלתי סבירה ולא פורק או שונה על ידי הצרכן.
- האחריות לא כוללת נורות, שנאים, דרייברים וחלקי זכוכית.
- במידה ו"באו ביי דילן" תוכיח טרם התיקון כי הקלקול במוצר נגרם כתוצאה מאחת מהסיבות הבאות תהיה רשאית לדרוש תשלום בעד התיקון, הובלתו או החלפתו:
- כוח עליון שהתרחש לאחר מסירת הטובין לצרכן.
- זדון או רשלנות של הצרכן.
- תיקון שנעשה במוצר על ידי מי שלא הוסמך לכך על ידי היבואן ולא בשל הפרת חיובי היבואן.
תקופת האחריות
- אחריות לגופי התאורה הינה באתר החברה בצרוף חשבונית/תעודת קניה של המוצר בלבד. אחריות שנה ממועד האספקה בתנאי שהמוצר הותקן ע"י חשמלאי מוסמך ובהתאם להוראות היצרן / החברה.
- החברה לא תיקח אחריות על נזקים שנגרמו למוצרים על ידי המזמין ו/או הרוכש ו/או לצדדים שלישיים כתוצאה מהתקנה ו/או משימוש במוצרים שלא בהתאם להוראות החברה ו/או היצרן.
הוכחות קניה
- האחריות לשנה הראשונה תהיה בתוקף רק עם הצגת הוכחות קניה, הוכחת קניה היא חשבונית הרכישה ו/או תעודת אחריות חתומה על ידי החנות ו/או מדבקת אחריות חתומה על ידי החנות.
- האחריות הנוספת מוגבלת תחול לתקופות המפורטות לעיל, בתנאים הרגילים החלים על האחריות על פי חוק כפמורט בתעודה זו. האחריות הנוספת המוגבלת תחול על המוצר בלבד, ולא תחול על אביזרים נילווים.
תיקון והחלפת מוצר
- "באו ביי דילן" מתחייבת לתקן, ללא תמורה, כל קלקול שהתגלה במוצר במהלך תקופת האחריות ולהחליף, במידה ויידרש, את המוצר או כל חלק ממנו ללא כל תמורה.
- במידה והוכיח היבואן כי מקור הקלקול בנזק מכוון יהיה פטור מחויביו על פי סעיף זה.
- "באו ביי דילן" מתחייבת להחזיר את המוצר המקולקל למצב בו היה טרם הקלקול.
- במידה ותידרש החלפת חלקים לצורך התיקון, "באו ביי דילן" מתחייבת להשתמש בחלקים חדשים ומקוריים.
החלפת מוצר או החזרת תמורה
- אם אין ביכולתו של היצרן לתקן את המוצר בתקופת האחריות, עליו לספק לצרכן מוצר חדש, זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך, או שישיב לו את התמורה ששילם בעדו - לפי בחירת היצרן. האחריות אינה מכסה תחזוקת המוצר.
תקופת התיקון
- "באו ביי דילן" מתחייבת לתקן את המוצר תוך שבוע ימים מיום הקריאה. בהיעדר תחנת שירות במרחק של עד 15 ק"מ מהחנות שבה בוצעה הרכישה, רשאי הצרכן להביא את המוצר לתיקון בחנות בה נרכש המוצר ו"באו ביי דילן" תתקנו בתוך שבועיים ממועד מסירתו.
מסירת אישור לתיקון
- "באו ביי דילן" מתחייבת למסור ללקוח לאחר התיקון אישור בכתב ובו פירוט על מהות התיקון ומהות החלקים שהוחלפו.
הספקת חלקי חילוף
- בתקופת האחריות ולדרישת הצרכן "באו ביי דילן" תספק לצרכן חלקי חילוף לתיקון המוצר. לגבי מוצרים שמחירם עולה על 300₪ יסופקו חלקי חילוף, כאמור, אף לשנה נוספת מעבר לאחריות. את חלקי החילוף, ניתן לרכוש אצל "באו ביי דילן“.
תקנות האחריות
- תקנות האחריות הינו על פי סעיף 18 לחוק הגנת הצרכן - אחריות ושירות לאחר מכירה תשס"ו - 2006. כפי שמפורסם בhttps://www.gov.il/he/departments/general/cpfta_after_sales_service/.
בכל פניה למרכז השירות יש לצרף הוכחת קניה של רכישת המוצר.
***